top of page

בעולם מקביל



בעולם מקביל לכל הסיפורים יש סוף טוב. או סוף פתוח שמוביל למשהו שבסוף יהיה טוב. בעולם מקביל, האהבה תמיד מנצחת. גם אם לוקח לה זמן והיא עושה סיבובים ובורחת ואובדת, בסוף היא מוצאת את מה שחיפשה. את מי שחיפש אותה.

בעולם מקביל ההשראה מוצאת את מי שרוצה בה, המילים מוצאות את השיר הנכון והתווים מתחברים למנגינה שמחכה במיוחד להם. בעולם מקביל הלבד מוצא את הביחד והביחד נפרד כשכבר רע רק כדי למצוא ביחד חדש.

בעולם מקביל אני יכולה לרוץ ולרקוד וללכת כמה שאני רק רוצה ומתי שאני רוצה. בלי לתכנן, בלי לחשוב על רגע לפני ורגע אחרי.

בעולם מקביל אני יכולה לצאת לחופש בכל יום בשנה ואני לא צריכה לחשוב על הזריקה הבאה. בעולם מקביל נמלים הן רק החיות הקטנות האלה שמהלכות על המדרכה בדרך לקן שבנו להן, זרם חשמלי הוא כזה שנוצר רק כשמעגל נסגר וכאב הוא כזה שעובר כשנותנים נשיקה.

בעולם מקביל טרשת נפוצה היא מחלה שפעם היתה כאן.

בעולם שלי טרשת נפוצה היא מחלה כרונית חשוכת מרפא נכון להיום.

בעולם שלי אני חיה עם טרשת נפוצה ויש ימים שזרם החשמל מורגש היטב אצלי בגוף והתחושה של נמלים שמטיילות על הגוף מורגשת ברגעים הכי לא צפויים. בעולם שלי אני צריכה לשמוע בכל פעם מחדש מנהג מונית: "אני לא מבין למה את לא הולכת קצת, זה פה קרוב" וכשאני כן צועדת זה רק עם מיכל באימון מתוכנן וטיפול לרגליים מיד אחרי. בעולם שלי פעם ביומיים אני מזריקה.

אני לא רצה אבל הולכת ורוקדת ועובדת וגרה בקומה רביעית בלי מעלית. אני שמחה ואני עצובה כמו כל אחד אחר ויש לי חלומות שאני עוד רוצה להגשים כמו לכל אחד אחר ואני עדיין מחפשת אהבה כמו רבים אחרים.

ב 27 השנים שלי עם טרשת נפוצה (עוד מעט 28) גם הייתי משותקת ואחר כך זה עבר וגם לא ראיתי ואחר כך זה עבר. בחיים עם טרשת נפוצה לא לכל הסיפורים יש סוף טוב או סוף פתוח שמוביל למשהו שבסוף יהיה טוב.

ב 1.6.18 מתקיים מרוץ וצעדת MS ישראל להעלאת המודעות לטרשת נפוצה. ההרשמה כאן https://www.realtiming.co.il/site/790

אנחנו נהיה שם. תבואו גם.

הצטרפו אל MS ישראל: לדעת להתמודד לחיות. כי כבר לא צריך להתמודד לבד!!! אני כאן בשביל כל אחד ואחת.

רוצים לדעת עוד על חיים עם טרשת נפוצה? מכירים אנשים שחיים עם טרשת נפוצה? רוצים לשאול שאלות, להתייעץ, להצטרף לקבוצה הסודית שלנו?

מוזמנים לפנות אלי.

אני לרשותכם ענת אילון 0544522572 anat@ms-israel.co.il

צילום Shelly Yafe Avidor איפור Shany Pnina Dabush


הרשמו לרשימת התפוצה

bottom of page