top of page

Belong MS פתרון אפליקטיבי יעודי למתמודדים עם טרשת נפוצה


ענת אילון ואני שמחים ונרגשים להשיק, בשיתוף פעולה עם חברת Belong, אפליקציה המיועדת באופן ספציפי לאנשים שחיים עם טרשת נפוצה.


אפליקציית BelongMS היא הפתרון היחיד המספק את כל הצרכים של מי שחי עם טרשת נפוצה. באפליקציה תוכלו למצוא, במקום אחד על הטלפון האישי שלכם, את כל המומחים שאתם מחפשים - נוירולוג, דיאטנית, פיזיותרפיסטית, עורך דין, רדיולוג ופסיכולוג - לשאול אותם שאלות ולקבל תשובות.


בנוסף, באמצעות האפליקציה, תוכלו לנהל את כל התיק הרפואי שלכם, לשמור תוצאות של בדיקות דם, MRI וכיוב'; לשמור את סיכומי הביקור אצל הרופאים שהייתם אצלם; וליצור לעצמכם תזכורות לגבי תורים עתיידים, מועדי נטילת תרופות וביצוע בדיקות. חשוב להדגיש, שכל המידע הזה נשמר באופן פרטי, תוך הקפדה על אבטחת המידע שלכם.


ב-BelongMS תוכלו למצוא קהילה תומכת, קשובה ומסייעת שתאפשר לכם לשאול, לשוחח, לשתף מנסיונכם וללמוד מנסיונם של אחרים שחיים עם אותו סוג טרשת וכמובן שגם אנחנו, ענת ולביא נמצאים שם עבורכם.


באפליקציה ניתן למצוא מידע רב, אמין ומקצועי הכולל מושגים שכיחים ונדרשים, רשימת תרופות, סימפטומטים נפוצים, וגם את בלוג ה-"טרשתון" המעדכן באופן שוטף ורציף בחידושים ובחדשות רלוונטים עבורכם.


בקיצור - כל עולם הטרשת הנפוצה בקצות האצבעות שלכם.


החלום על אפליקציה כזו מלווה את ענת ואותי כבר שנים רבות ואנו שמחים ונרגשים שהגענו לכך. אנחנו מזמינים אתכם להוריד את האפליקציה ולהצטרף אלינו כבר היום.


מהיום אנחנו עושים יותר למען עצמנו ומשפחתנו ובאמצעות ניהול נכון יותר, יעיל יותר ונקודת מבט רחבה יותר גם יהיו לנו קל יותר בכל רגע.


זו הזדמנות להודות בגדול לחברת Belong.life שהקימה את הפלטפורמה היחודית והחדשנית וכן לכל מי שלקח חלק בחשיבה, בפיתוח, בתרומת המידע ובבדיקות המוקדמות של האפליקציה.


לחץ כאן להורדת האפליקציה או חפשו בחנויות אפליקציות BelongMS.


למתמודדים עם טרשת נפוצה ולבני משפחתם השימוש באפליקציה הוא ללא כל עלות.

הרשמו לרשימת התפוצה

bottom of page