top of page

אני והטרשת הנפוצה שלי כבר 27 שנים



ענת אילון

ביוני שנה שעברה הייתי חצי שנה לאחר עוד התקף של טרשת נפוצה. התקף משתק (תרתי משמע). גם ההתקף הזה חלף ומה שבא בעקבותיו - לא חלמתי שיקרה גם בחלומות הכי כמוסים שחלמתי.

22 קילו פחות במשקל, עובדת בעבודה שאני מאד אוהבת, פעמיים השתתפות בהליכה בטריאתלון הנשים בהרצליה, שני קמפיינים למימון המון ופעמיים צעדה במירוץ וצעדת MS ישראל להעלאת המודעות לטרשת נפוצה, שתי תחרויות ריקודים, הרצאה בבית האופרה וריקוד הטנגו על הבמה ומאז עוד 6 הרצאות, הרחבת הפעילות של MS ישאל (חברה לתועלת הציבור) - מערך תמיכה ארצי לטרשת נפוצה, אלפי אנשים שדיברתי אתם והכרתי שממשיכים לתת לי את הכח להמשיך בדרכי, מאפשרים לי לעזור ולהפיץ את מה שאני מאמינה בו ש.. חיים עם טרשת נפוצה וממש אין צורך להתמודד לבד.

והטרשת הנפוצה שלי כאן ומזכירה לי שאנחנו ביחד בסיפור הזה: הנמלים שמטיילות בחופשיות על כל הגוף וזרמי החשמל שבאים בדיוק ברגעים הכי לא מתאימים והכאבים שמתעוררים בדיוק בימים הכי עמוסים והפגישות שמתבטלות בגלל העייפות וה "נמאס לי, תעצרו את הכל אני רוצה לרדת".

רק שאז אני נזכרת בכל מה שאני כן עשיתי ועושה, מה שכן כבר חלמתי והגשמתי ומה שעוד מחכה לי ואני יודעת שאני יכולה. כי מה אני לא אני כבר יודעת מתמקדת במה אני כן. ובחיים, כמו בחיים, יש אכזבות ואנשים באים וגם הולכים, יש הצלחות ויש חברים חדשים ויש עוד כל כך הרבה חלומות להגשים.

בדיוק היום אני והטרשת הנפוצה שלי כבר 27 שנים ביחד. מסתכלת על השנים האלו עם כל ההתקפים שהיו בדרך, עם כל הנפילות, והבכי, עם כל רגעי האושר והשמחה, בגאווה, ובעיקר מסתכלת קדימה. כי הסיפור שלי עם הטרשת הנפוצה שלי רק באמצע הדרך ויש עוד כל כך הרבה פסגות ושיאים להגיע אליהם. אז לא, לא עוצרת ולא יורדת, מקסימום עושה הפסקה כדי לקחת נשימה לארגן מחדש את המחשבות והחלומות והמסלול בו אני צועדת וממשיכה. תמיד ממשיכה קדימה. בוודאות מתוך חוסר הוודאות שבחיי, ממשיכה פשוט להיות אני.

הצטרפו אל MS ישראל: לדעת להתמודד לחיות. כי כבר לא צריך להתמודד לבד!!! אני כאן בשביל כל אחד ואחת.

רוצים לדעת עוד על חיים עם טרשת נפוצה? מכירים אנשים שחיים עם טרשת נפוצה? רוצים לשאול שאלות, להתייעץ, להצטרף לקבוצה הסודית שלנו? מוזמנים לפנות אלי. אני לרשותכם ענת אילון - 054-4522572

anat@ms-israel.co.il

הרשמו לרשימת התפוצה

bottom of page